Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DigartDnia | użytkownik

imię i nazwiskoRoman (podobno Przemek) adresJastrzębie Zdrój zarejestrowany22.05.2007 @20:34:58 ostatnio na stronie26.12.2011 @23:07:53

Jesteś lepszy?? Ja to cenie.


http://www.wykop.pl/ramka/40323/co-by-bylo-gdyby-wielcy-fotografowie-publikowali-swoje-zdjecia-w-internecie dla tych najzdolniejszych


Widzisz ten pan robi b. ładne zdjęcia na pewno ma b. drogi aparat.
Widzisz ta Pani robi bardzo ładne bukiety na pewno ma bardzo Drogie ręce...




przychodzi pingwin z zebra do fotografa.
fotograf: zdjęcie kolorowe czy czarno-białe?
zebra: a je**ąć ci!?


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.dobrymoment.com Gadu-Gadu9596180
digarty44 komentarze377 posty na forum3

komputer / sprzęt
Exif

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~heroin    17.05.2010 @10:22:05
ooo, z chęcią wpadnę! zapraszasz mnie samą, czy z modelką? ;pp
_______
lubię konkretne komentarze.
nauka czyni mistrza.
~viki89    13.04.2010 @16:21:18
świetne zdjęcia!! zabójcze kolory! podobają mi się pozdrawiam
~aine77    02.02.2010 @19:47:55
dziękuję
~heroin    01.02.2010 @18:41:12
wieeeeem, że zrąbałam ostrość ; (( ale obiecuję poprawe ;d.
_______
lubię konkretne komentarze.
nauka czyni mistrza.
+Ulen    17.01.2010 @15:49:47
_______
daddy says i'm special
~krobolek    04.12.2009 @19:44:29
dzięęęki :D
_______
Swoją cene znam, mówie nie i się nie boje.
Nie uciekam - ja tu stoję.
+Ulen    04.12.2009 @02:30:30
tak? i Ty jestes jednym z nich? nie boje sie zboczencow


dziekuje za uznaie! bedzie mi sie lepiej zasypialo z tą myśla papapa!
kupuj i dzialaj ile sil w wyobrazni
_______
daddy says i'm special
+Ulen    04.12.2009 @02:22:35
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 50ale wiesz ze 50 to jest 40 tylko z uzupelnieniem? z jakims bajerkiem ...


jaaaa...? rozmawiam i robie foty...ale sie zaraz poloze bo rano zajecia...
_______
daddy says i'm special
+Ulen    04.12.2009 @02:17:07
do spaaaaaaaaaaania!)
_______
daddy says i'm special
~kris673    17.11.2009 @20:02:12
ale dobre, link do stronki tez o fotografach w internecie, pozdrawiam
~kris673    17.11.2009 @19:52:50
bardzo dobre to o pingwinie ale sie ubawilem
~TeoBajkovic    16.11.2009 @21:00:15
prowokacja....?
_______
back 2 the roots
~najlepieej    15.11.2009 @17:30:16
ale mniej więcej
~TeoBajkovic    15.11.2009 @15:52:50
na pozytywnie czy negatywnie..?
_______
back 2 the roots
~aine77    03.11.2009 @08:17:12
no takie zboczenie na starość:D
~aine77    03.11.2009 @08:14:19
jakiś facet pewnie nazwę wymyślił:P
bo raj dla stopy to to nie jest; )
a awatar komuś ukradłam, ale nie pamiętam komu
~aine77    03.11.2009 @08:07:49
rosół z oczkami.od rajstop:D
a dzięki za komentarz pod portretem, no staram się, staram-przynajmniej łokcia sobie nie ucięłam:P
:D
~aine77    03.11.2009 @08:05:54
gotuję rosół z kury domowejczyli nic:D
~aine77    03.11.2009 @08:04:01
łokcie są głupie i mamy je w du...;P
~aine77    03.11.2009 @07:57:19
no jak nie uciąłeś jak uciąłeś!:D
:D
~kiniakowa    26.10.2009 @17:09:52
tak, były szczere.
_______

dobra krytyka uczy !
~Undefined    18.10.2009 @21:00:40
Jak sie zrobi zakupy, wydajac ponad jakas sume (nie wiem ile ;d) to sie je dostaje ;d
~heroin    10.07.2009 @22:09:26
program robi mi psikusy, duże zdjęcie jest ostre, jak na moje oko xd. ale na wspólne zdjęcia chętnie się umówię. )
_______
lubię konkretne komentarze.
nauka czyni mistrza.
~scraby    10.07.2009 @18:30:50
a hdzie tpo sie bedzie odbywac?
jakie focenie?;pp
_______
NIE DZIĘKUJ, OCEŃ.

okno otwarte oto płaczliwie nawołuje wiosna, jak histeryczna matka....
szalenie delikatna jestem na kacu...
~scraby    10.07.2009 @18:22:55
uwaga, uwaga. sciany kolory rozowego są!;p
_______
NIE DZIĘKUJ, OCEŃ.

okno otwarte oto płaczliwie nawołuje wiosna, jak histeryczna matka....
szalenie delikatna jestem na kacu...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt